Bursalı vatandaşlar doğayı çöplük olarak kullanmaya devam ediyor

Bursalı vatandaşlar doğayı çöplük olarak kullanmaya devam ediyor

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde ormanlık alanlar ile yol kenarlarına atılan çeşitli  ev eşyaları ve çöpler duyarlı vatandaşlar tarafından tepki ile karşılanırken, özellikle yaz günlerinde daha çok görülen orman yangınlarına da adeta davetiye çıkarıyor.

2024.09.25 12:09 - Son Güncellenme: 2024.09.25 12:24 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursalı vatandaşlar doğayı çöplük olarak kullanmaya devam ediyor

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Bursa Orhangazi'nin birçok noktasında doğaya atılan çöplere bir yenisi daha eklendi.

İlçeye bağlı Çeltikçi yolu üzerine kimliği belirsiz kişi yada kişilerce dökülen çok miktarda ev eşyası ve molozlar görüntü kirliliğine neden olurken, yoldan geçen vatandaşların tepkisini çektiği gibi olası bir yangın ihtimalini güçlendiriyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.25 12:09 - Son Güncellenme: 2024.09.25 12:24 - FATİH MISIR
A