Bursalı sürücüler dikkat!

Bursalı sürücüler dikkat!

Bursa'da, emniyet kemeri hatırlatma sistemini devre dışı bırakmak için toka kullanan araçlara ceza kesiliyor.

2013.12.25 11:54 - Son Güncellenme: 2013.12.25 11:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı sürücüler dikkat!


Valiliğin talimatı üzerine harekete geçen İnegöl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Büro Amirliği ekipleri, 'emniyet kemeri' yerine 'toka' takan araç sürücülerine yönelik kontorllere başladı. Ekipler, Bursa-Ankara yolu üzerinde emniyet kemeri kontrolü yaptı. 30 araç kontrol edildi. Kurallara uymayan sürücülere 187'şer TL para cezası kesildi.

Bursa Valisi Münir Karaloğlu, il genelinde meydana gelen trafik kazalarında birçok vatandaşın hayatını kaybettiğini veya yaralandığını belirterek, "Yapılan denetimlerde ve medyada çıkan haberlerde, sürücü ve yolcuların araç içindeki emniyet kemeri hatırlatma sisteminin sinyal vermemesi için, emniyet kemeri kilit ünitesine aparat 'Toka' taktıkları, bunun da, yol kullanıcıları üzerinde emniyet kemeri kullanma alışkanlığını olumsuz yönde etkilendiği görülmüştür. Belirtilen şekilde aparatlar kullanılması, kamu düzenini ve trafik güvenliliğini tehdit eder duruma gelmiştir" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.12.25 11:54 - Son Güncellenme: 2013.12.25 11:54 - HABER MERKEZİ
A