Bursalı sporcular İspanya'daki zirvede Türkiye'yi temsil edecek

Bursalı sporcular İspanya'daki zirvede Türkiye'yi temsil edecek

Türkiye Dağcılık Federasyonu tarafından düzenlenen yarışmalarda Türkiye derecesi yaparak milli takıma giren Recep Gür ile Ayşe Narmanlı, İspanya'nın Gijon şehrinde7-14 Eylül'de yapılacak spor tırmanış dünya şampiyonasında ülkemizi temsil edecek.

2014.08.22 10:13 - Son Güncellenme: 2014.08.22 10:14 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı sporcular İspanya'daki zirvede Türkiye'yi temsil edecek


Adem GÜR- BURSADABUGUN.COM
İspanya'nın Gijon şehrinde7-14 Eylül'de yapılacak olan spor tırmanış dünya şampiyonasında Türkiye Dağcılık Federasyonu'nu Bursalı sporcular temsil edecek. Türkiye Dağcılık Federasyonu'nun 2014 takviminde yer alan spor tırmanış yarışmalarında Türkiye derecesi yaparak milli takıma giren Recep Gür ile Ayşe Narmanlı, federasyonu İspanya'da temsil edecek. Gijon şehrinde 7-14 Eylül tarihlerinde yapılacak olan spor tırmanış dünya şampiyonasında Türkiye'yi temsil etmeye hak kazanan sporcular, sponsor konusunda ciddi sıkıntılar yaşarken, İspanya'ya kendi imkanlarıyla gitmek zorunda kalacak. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.22 10:13 - Son Güncellenme: 2014.08.22 10:14 - HABER MERKEZİ
A