Bursalı özel sporcular madalyayla döndü
Bursa Yıldırım Belediyesporlu atletler, Özel Sporcular Federasyonu Atletizm Bölge Şampiyonası'ndan madalyayla döndü.
2016.03.25 15:16 - Son Güncellenme: 2016.03.25 15:16 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yıldırım Belediyesporlu özel sporcular, Antalya'da düzenlenen 'Özel Sporcular Federasyonu Atletizm Bölge Şampiyonası'nda rakip tanımayarak kürsüye ambargo koydu. Şampiyonada Ogün Başıbüyük ve Sıtkıcan Özkan altın madalya kazanırken, Yasin Özkan ise 1 gümüş ve 1 altın madalyanın sahibi oldu. Özel sporcuları kazandıkları şampiyonluklardan dolayı tebrik eden Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, "Özel çocuklarımızın kazandığı başarılar, engelli kardeşlerimize fırsat verildiği takdirde ne kadar başarılı olabileceklerinin en önemli göstergesidir" dedi.