Bursalı öğrenciler gastronomi festivalinden başarıyla döndü

Bursalı öğrenciler gastronomi festivalinden başarıyla döndü

Bursa Muradiye Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri İstanbul'da gerçekleştirilen 19.Uluslararası İstanbul Gastronomi Festivali'ne katıldı.

2022.12.27 14:29 - Son Güncellenme: 2022.12.27 14:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı öğrenciler gastronomi festivalinden başarıyla döndü

Bursa Muradiye Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri İstanbul'da gerçekleştirilen 19.Uluslararası İstanbul Gastronomi Festivali'ne katıldı.

Festivale katılan öğrenciler:

Yılın En İyi Lisesi Ekip Yarışması -- Aleyna ACAR , Ahmet Can BOZ , Efe ERDOĞAN - Altın Madalya

Lise Düzeyi Okulları Öğrenci Aşçı Restoran Tatlı Tabağı -- Musa ÇELEN - Altın Madalya

Pratik Pizza ve Pide Yarışması -- Ebrar SÜLEYMANOĞLU- Altın Madalya

Lise Düzeyi Okulları Öğrenci Aşçı Restoran Tatlı Tabağı --Murat MİRZA - Gümüş Madalya, alarak başarılarını taçlandırdılar.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.12.27 14:29 - Son Güncellenme: 2022.12.27 14:29 - HABER MERKEZİ
A