Bursalı öğrenciler gastronomi festivalinden başarıyla döndü
Bursa Muradiye Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri İstanbul'da gerçekleştirilen 19.Uluslararası İstanbul Gastronomi Festivali'ne katıldı.
2022.12.27 14:29 - Son Güncellenme: 2022.12.27 14:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Muradiye Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri İstanbul'da gerçekleştirilen 19.Uluslararası İstanbul Gastronomi Festivali'ne katıldı.
Festivale katılan öğrenciler:
Yılın En İyi Lisesi Ekip Yarışması -- Aleyna ACAR , Ahmet Can BOZ , Efe ERDOĞAN - Altın Madalya
Lise Düzeyi Okulları Öğrenci Aşçı Restoran Tatlı Tabağı -- Musa ÇELEN - Altın Madalya
Pratik Pizza ve Pide Yarışması -- Ebrar SÜLEYMANOĞLU- Altın Madalya
Lise Düzeyi Okulları Öğrenci Aşçı Restoran Tatlı Tabağı --Murat MİRZA - Gümüş Madalya, alarak başarılarını taçlandırdılar.




