Bursalı minikler harçlıklarını ihtiyaç sahiplerine bağışladı

Bursalı minikler harçlıklarını ihtiyaç sahiplerine bağışladı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde yaşayan Oğuz Kağan ve Ömer Tuna Yılmaz kardeşler, okula gidemedikleri için kumbaralarında biriktirdikleri harçlıkları, yardıma muhtaç ailelerin umudu olan Belediye Sosyal Yardımlaşma Merkezi Umuteli'ne bağışladı.

2020.04.05 14:35 - Son Güncellenme: 2020.04.05 14:56 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı minikler harçlıklarını ihtiyaç sahiplerine bağışladı
00:23 Bursalı minikler harçlıklarını ihtiyaç sahiplerine bağışladı

İLGİLİ VİDEO

Bursalı minikler harçlıklarını ihtiyaç sahiplerine bağışladı

Biriktirdikleri paraları bağışlayacaklarını çektikleri video ile Belediye Başkanı Alper Taban ile paylaşan Yılmaz kardeşlere başkan amcalarından sürpriz gecikmedi. İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, kendisine video ile ulaşan Yılmaz kardeşleri görüntülü arayarak teşekkür etti. Alper Taban, miniklere bu süreçte aileleri ile birlikte oynayabilecekleri puzzle hediye etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.05 14:35 - Son Güncellenme: 2020.04.05 14:56 - HABER MERKEZİ
A