Bursalı genç pencereden atlayarak intihar etti
Bursa'dan Bilecik'in Bozüyük ilçesindeki akrabalarının yanına misafirliğe gelen Bursalı genç, girdiği bunalım sonrasında 4'üncü kattaki evin penceresinden atlayarak intihar etti.
2016.07.15 17:02 - Son Güncellenme: 2016.07.15 17:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, 2 gün önce Bursa'dan Bozüyük Yeşilkent Mahallesi 1'inci Cadde'deki akrabalarını ziyarete gelen Emre T. (28) girdiği bunalım sonrasında 4'üncü kattaki evin mutfak penceresinden aşağıya atlayarak intihar etti.

Durumu fark eden vatandaşlar tarafından hemen 112 Acil Servis ekiplerine haber verildi.

Yapılan kontrollerin ardından Emre T.'nin olay yerinde hayatını kaybettiği belirlendi. Olay yerine gelen Cumhuriyet Savcısının yaptığı incelemenin ardından Emre T.'nin cesedi, Bozüyük Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.