Bursalı emekli polis korona virüs savaşını kaybetti

Bursalı emekli polis korona virüs savaşını kaybetti

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde yaşayan emekli polis memuru, korona virüs tedavisi gördüğü Bursa Şehir Hastanesi'nde hayatını kaybetti.

2020.04.14 15:01 - Son Güncellenme: 2020.04.14 15:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı emekli polis korona virüs savaşını kaybetti
01:37 Bursa'da en küçük savaşçı koronayı yendi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da en küçük savaşçı koronayı yendi

Emeklilik dönemi sonrasında Sosyal Hizmetler Müdürlüğü Mustafakemalpaşa ve Karacabey şubelerinde şoför olarak çalışmaya başlayan Yüksel Çabuk, korona virüs nedeniyle tedavi altında olduğu Bursa Şehir Hastanesi'nde hayatını kaybetti. Çabuk'un cenazesinin bugün toprağa verileceği öğrenildi.

Kronik rahatsızlığı da olduğu öğrenilen Yüksel Çabuk'un geçtiğimiz hafta belirtiler göstermesi üzerine Mustafakemalpaşa Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındığı, durumunun ağırlaşması neticesinde Bursa Şehir Hastanesi'ne sevk edildiği, burada hayatını kaybettiği belirtildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.14 15:01 - Son Güncellenme: 2020.04.14 15:02 - HABER MERKEZİ
A