Bursalı dağcılar 2543 metrede iftar yaptı

Bursalı dağcılar 2543 metrede iftar yaptı

Bursalı bir grup dağcı, Marmara bölgesinin en yüksek noktasında iftar yaptı. 

2018.06.04 11:57 - Son Güncellenme: 2018.06.04 12:04 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı dağcılar 2543 metrede iftar yaptı
02:29 Bursalı dağcılar 2543 metrede iftar yaptı

İLGİLİ VİDEO

Bursalı dağcılar 2543 metrede iftar yaptı

Kış ve doğa turizminin önemli merkezlerinde Uludağ'a çıkan Timsahlar Trekking Grubundan 7 kişi, 2543 metre ile Marmara Bölgesinin en yüksek noktası olan Uludağ'ın zirvesine yürüdü. 


Madenler bölgesine kadar araçlarıyla giden dağcılar, zaman zaman bulutların üzerine de çıktı. 2 saatlik yürüyüşün ardından zirveye varıldı. Yanlarında getirdikleri ocakta yaptıkları yemekle iftarını açan ekip, havanın soğuk olması nedeniyle tekrar yola çıkarak, sabaha karşı evlerine döndü. 

2543 metre ile Marmara bölgesinin yüksek noktasına çıkan dağcılar o anları kaydetmeyi ihmal etmedi. 

Geçen yıl da Ramazan ayında zirveye çıktıklarını ifade eden Abdullah Yıldız "Her yıl olduğu gibi yine dağcı arkadaşlarla geleneksel olarak zirve iftarına katıldık. Anlamlı bir etkinlik oldu" dedi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2018.06.04 11:57 - Son Güncellenme: 2018.06.04 12:04 - HABER MERKEZİ
A