Bursalı çiftçiler demokrasi nöbetine traktörleriyle gelip vatandaşlara armut dağıttı

Bursalı çiftçiler demokrasi nöbetine traktörleriyle gelip vatandaşlara armut dağıttı

Bursalı çiftçiler, demokrasi nöbetine 200 traktörle katılarak, vatandaşlara 3 ton armut ikram etti.

2016.07.26 21:29 - Son Güncellenme: 2016.07.26 22:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursalı çiftçiler demokrasi nöbetine traktörleriyle gelip vatandaşlara armut dağıttı

Gürsu ilçesinin köylerinden traktörleriyle Şehreküstü Meydanı'ndaki demokrasi nöbetine gelen Gürsulu çiftçiler, meydanda bulunan kabalığa 3 ton armut dağıttı.

Gürsu Ziraat Odası ve Şoförler Odası'nca akşam saatlerinde Gürsu Celal Bayar Parkı'nda toplanan çiftçiler, araçlarla ve traktörlerle Şehreküstü'ne hareket etti. Gürsulu çiftçiler, FETÖ mensuplarınca kalkışılan darbe girişimine tepki göstererek demokrasi nöbetine meydanlarda devam eden Bursalı vatandaşların yanında yer aldı. Uzun süre FETÖ terör örgütüne tepki gösteren Gürsulular, vatandaşlara 3 ton armut ikram etti. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.07.26 21:29 - Son Güncellenme: 2016.07.26 22:29 - HABER MERKEZİ
A