Bursa Yıldırımlı öğrencilere enerji tasarrufu anlatıldı
Sürdürülebilir çevre politikası hedefi doğrultusunda çalışmalarına devam eden Yıldırım Belediyesi, Enerji Tasarrufu Haftası kapsamında Yıldırımlı öğrencilere enerjinin doğru kullanımı hakkında eğitimler verdi.
2018.01.16 14:39 - Son Güncellenme: 2018.01.16 14:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yıldırım Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü tarafından 11-18 Ocak Enerji Tasarrufu Haftası sebebiyle Faik Çelik Kız Meslek Lisesi'nde enerjinin doğru ve etkili kullanımı hakkında, eğitimler düzenlendi. Yaklaşık 600 öğrenciye enerjini türleri, çeşitleri ve ülkenin enerji sektöründeki konumunun anlatıldığı seminerde, enerjinin günümüzdeki önemi hakkında temel bilgiler sunuldu.

Enerji konusunda tasarruf metotlarının anlatıldığı, bireysel olarak günlük hayatlarında alacakları tedbirler ile ülke ekonomisine katkı sağlayabilecekleri konusunda bilinçlendirilen öğrencilere, hava, su ve toprağı birlikte korumak ve gelecek nesillere sağlıklı bir çevre bırakmak için uygulaması kolay teorik bilgiler aktarıldı. Verilen eğitimlerin günlük hayatlarına olumlu katkılar sunduğunu belirten öğrenciler, Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali ve ekibine teşekkür etti.
