Bursa Yıldırımlı minikler Yerli Malı Haftasını kutladı
Yıldırım Belediyesi YIL-MEK bünyesinde eğitim alan Millet Mahallesi Okul Öncesi Eğitim Sınıfı öğrencileri, Yerli Malı Haftası'nı kutladı.
2017.12.18 14:19 - Son Güncellenme: 2017.12.18 14:21 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
'Annemle Meyve Tabağım' yarışmasında minikler hünerlerini sergiledi. Minikler, anneleriyle birlikte en güzel meyve tabağını hazırlamak için ter döktü.

Anneleriyle birlikte meyvelerden oluşturulan birbirinden güzel tabaklar ortaya koyan öğrenciler, hem değerlerine sahip çıkarken, hem de el becerilerini sergiledi. Bütün çocukların hazırladığı meyve tabakları birinci seçilirken, minikler ve anneleri öğretmenleriyle fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedi.
