Bursa Yıldırım Belediye Başkanı Yılmaz, işçilerle buluştu

Bursa Yıldırım Belediye Başkanı Yılmaz, işçilerle buluştu

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, 1 mayıs emek ve dayanışma günü dolayısıyla samanlı şantiyesindeki personelle bir araya geldi. Yılmaz: "ilçemizin daha da gelişmesi, güzelleşmesi ve ilerlemesi adına emek verip gece gündüz demeden büyük fedakârlıklarla çalışan tüm işçi kardeşlerimizin 1 mayıs emek ve dayanışma gününü kutluyorum." dedi.

2023.05.01 11:52 - Son Güncellenme: 2023.05.01 14:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Yıldırım Belediye Başkanı Yılmaz, işçilerle buluştu

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde Samanlı Şantiyesini ziyaret edip belediye temizlik personeli ile bir araya geldi. Tüm işçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutlayan Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, "İlçemizin daha da gelişmesi, güzelleşmesi ve ilerlemesi için emek verip gece gündüz demeden büyük fedakârlıklarla çalışan tüm işçi kardeşlerimize teşekkür ediyorum. Alın teri dökerek çalışırken ülkemizi de büyüten kardeşlerimin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü tebrik ediyorum." dedi.

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.05.01 11:52 - Son Güncellenme: 2023.05.01 14:46 - HABER MERKEZİ
A