Bursa Yıldırım'a yeni sağlık ocağı
Bursa Büyükşehir Belediyesi, yarım asırdır Yıldırım Külliyesi'nin medrese bölümünde faaliyet gösteren dispanserin tahliyesinin gündeme gelmesiyle bölgedeki itfaiye binasını Aile Sağlığı Merkezi olarak mahalleye kazandırıyor.
2017.02.19 11:35 - Son Güncellenme: 2017.02.19 11:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Yıldırım Mahallesi'ne modern bir aile sağlığı merkezi binası kazandırıyor.
Yıldırım Külliyesi'nin medrese bölümünde yarım asırdır faaliyet gösteren dispanserin restorasyon sebebiyle tahliyesi gündeme gelince, bölge sakinlerinin mağduriyet yaşamaması için Büyükşehir Belediyesi devreye girdi. Boşaltılan Yıldırım itfaiye binasının aile sağlığı merkezine dönüştürülmesi için proje çalışmaları sürerken, kısa zamanda tamamlanması planlanan bina ile bölge sakinleri yine sağlık hizmetlerine kolaylıkla ulaşmış olacak.

Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, aile sağlığı merkezine dönüştürülecek Yıldırım itfaiye binasında incelemelerde bulundu. Yıldırım Külliyesi içindeki dispanserin yarıl asırdır bölge halkına sağlık hizmeti verdiğini hatırlatan Başkan Altepe, "Ancak şimdi tarihi medresenin tahliyesi gündemde. Biz de sağlık hizmetlerinin kesintiye uğramaması için itfaiye binasını boşalttık. Burayı sağlık merkezine dönüştürecek proje çalışmaları tamamlanmak üzere. İki katlı olacak binada inşaata da kısa zamanda başlayıp, binayı bölge halkının hizmetine açmak istiyoruz" diye konuştu.