Bursa'yı karış karış gezerek tiyatroyu sevdiriyorlar

Bursa'yı karış karış gezerek tiyatroyu sevdiriyorlar

Bursa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları, sahneledikleri oyunla Harmancık'ta biraraya geldi.

2012.08.11 17:45 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'yı karış karış gezerek tiyatroyu sevdiriyorlar

Bursa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu oyuncuları, ''Her Yerde Tiyatro, Her Yer Tiyatro'' sloganıyla 6 yıl önce yola çıkan ekip, ramazanda iftar sonrası Harmancık'ta biraraya geldi. Belediye hizmet binası önünde gerçekleştirilen tiyatroya, Harmancık Belediye Başkanı Mustafa Çetinkaya, Kaymakam Kemal Karahan ve çok sayıda Harmancıklı vatandaş katıldı. Harmancık Belediye Başkanı Mustafa Çetinkaya, "Her yıl Ramazan ayında Harmancıklı halkımızla tiyatroyla buluşturmaya özen gösteriyoruz. Tiyatroyu Harmancık'a getirmeye devam edeceğiz'' dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.11 17:45 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A