Bursa Valisinden batan gemi ile ilgili açıklama: Sahada çalışmaya devam ediyoruz

Bursa Valisinden batan gemi ile ilgili açıklama: Sahada çalışmaya devam ediyoruz

Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, batan gemide yapılan çalışmalar ile ilgili sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulundu.

2024.02.18 17:35 - Son Güncellenme: 2024.02.18 18:08 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Valisinden batan gemi ile ilgili açıklama: Sahada çalışmaya devam ediyoruz

Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, BATUHAN A isimli gemide yapılan çalışmalar ile ilgili paylaşımda bulundu. 

Demirtaş'ın paylaşımı şu şekilde;

"BATUHAN A isimli geminin arama kurtarma çalışmalarında, bugüne kadar su üstünden botlarımız, su altı görüntüleme ve sonar sistemlerimizle çalışmalar yapmış olup bugün itibarıyla;

Yanal Taramalı Sonar cihazımızın alan taraması ile şüphelenilen noktalara su altı görüntüleme robotuyla dalış çalışmaları devam etmektedir.

Kayıp mürettebatımız için devletimizin tüm imkanlarıyla sahada çalışmaya devam ediyoruz."

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.02.18 17:35 - Son Güncellenme: 2024.02.18 18:08 - HABER MERKEZİ
A