Bursa Valisinden batan gemi ile ilgili açıklama: Sahada çalışmaya devam ediyoruz
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, batan gemide yapılan çalışmalar ile ilgili sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulundu.
2024.02.18 17:35 - Son Güncellenme: 2024.02.18 18:08 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, BATUHAN A isimli gemide yapılan çalışmalar ile ilgili paylaşımda bulundu.
Demirtaş'ın paylaşımı şu şekilde;
"BATUHAN A isimli geminin arama kurtarma çalışmalarında, bugüne kadar su üstünden botlarımız, su altı görüntüleme ve sonar sistemlerimizle çalışmalar yapmış olup bugün itibarıyla;
Yanal Taramalı Sonar cihazımızın alan taraması ile şüphelenilen noktalara su altı görüntüleme robotuyla dalış çalışmaları devam etmektedir.
Kayıp mürettebatımız için devletimizin tüm imkanlarıyla sahada çalışmaya devam ediyoruz."
BATUHAN A isimli geminin arama kurtarma çalışmalarında, bugüne kadar su üstünden botlarımız, su altı görüntüleme ve sonar sistemlerimizle çalışmalar yapmış olup bugün itibarıyla;
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) February 18, 2024
Yanal Taramalı Sonar cihazımızın alan taraması ile şüphelenilen noktalara su altı görüntüleme... pic.twitter.com/nTSzUwPgIf