Bursa Valisi Demirtaş, Bakanlık tarafından düzenlenen toplantıya katıldı

Bursa Valisi Demirtaş, Bakanlık tarafından düzenlenen toplantıya katıldı

Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında düzenlenen toplantıya katıldı.

2024.02.22 20:34 - Son Güncellenme: 2024.02.22 20:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Valisi Demirtaş, Bakanlık tarafından düzenlenen toplantıya katıldı

Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Bakan Yerlikaya başkanlığında düzenlenen toplantıya katıldı.

Vali Demirtaş, toplantıya dair paylaşımda bulundu. Demirtaş'ın paylaşımı şu şekilde;

"İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldık."

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.02.22 20:34 - Son Güncellenme: 2024.02.22 20:38 - HABER MERKEZİ
A