Bursa Valisi Demirtaş, Bakanlık tarafından düzenlenen toplantıya katıldı
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında düzenlenen toplantıya katıldı.
2024.02.22 20:34 - Son Güncellenme: 2024.02.22 20:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Bakan Yerlikaya başkanlığında düzenlenen toplantıya katıldı.
Vali Demirtaş, toplantıya dair paylaşımda bulundu. Demirtaş'ın paylaşımı şu şekilde;
"İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldık."
İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldık. pic.twitter.com/okE39gWKBA
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) February 22, 2024