Bursa Valisi Demirtaş, Asayiş ve Güvenlik Toplantısına katıldı
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında gerçekleştirilen Asayiş ve Güvenlik Toplantısına katıldı.
2024.05.13 13:14 - Son Güncellenme: 2024.05.13 13:15 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen Asayiş ve Güvenlik Toplantısına katıldı.


İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen Asayiş ve Güvenlik Toplantısına katıldık. pic.twitter.com/v74tJz5HJh
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) May 13, 2024