Bursa Valiliği'nden "İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası" paylaşımı

Bursa Valiliği'nden "İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası" paylaşımı

Ülkemizde 1987 yılından bu yana her yıl 4-10 Mayıs tarihleri arası "İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası" olarak kutlanmaktadır. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından çeşitli sempozyum ve toplantılarla ülkemizde "İş Sağlığı ve Güvenliği" bilincinin geliştirilmesi ve iş kazalarını önlemeye yönelik çeşitli faaliyetlerde bulunulmaktadır. Bursa Valiliği Twitter hesabından İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası paylaşımı yaptı.

2023.05.04 09:26 - Son Güncellenme: 2023.05.04 09:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Valiliği'nden "İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası" paylaşımı

Ülkemizde 1987 yılından bu yana her yıl 4-10 Mayıs tarihleri arası "İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası" olarak kutlanmaktadır.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından çeşitli sempozyum ve toplantılarla ülkemizde "İş Sağlığı ve Güvenliği" bilincinin geliştirilmesi ve iş kazalarını önlemeye yönelik çeşitli faaliyetlerde bulunulmaktadır.

Bursa Valiliği Twitter hesabından İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası paylaşımı yaptı.

Bursa Valiliği'nden yapılan paylaşım şu şekilde:

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.05.04 09:26 - Son Güncellenme: 2023.05.04 09:30 - HABER MERKEZİ
A