Bursa Valiliği 16 Yaş Tenis Müsabakaları gerçekleştirildi
Türkiye Tenis Federasyonu Bursa İl Temsilciliği işbirliğiyle düzenlenen "Bursa Valiliği 16 Yaş Tenis Müsabakaları" gerçekleştirildi.
2016.04.25 12:45 - Son Güncellenme: 2016.04.25 12:45 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Gençlik Hizmetleri ve Spor Bursa İl Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Atıcılar Tenis Kortlarında yapılan organizasyona genç tenisçiler yoğun ilgi gösterdi.
Tenis Federasyonu İl Temsilcisi Göksel Yenigün, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Süleyman Şahin, Spor Şube Müdürü Zekeriya Altuntaş'ın izlediği organizasyona 128 erkek, 84 kız sporcu katıldı.

Çekişmeli geçen müsabakalarda yarışan sporculara başarılar dileyen Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Süleyman Şahin, organizasyona katılan sporculardan biriyle de mini bir maç yaptı.