Bursa Uludağ'daki Okullararası Kayak Türkiye Şampiyonası sona erdi

Bursa Uludağ'daki Okullararası Kayak Türkiye Şampiyonası sona erdi

Türkiye'nin en önemli kış turizm merkezlerinden Uludağ'da 21 Şubat'ta başlayan ve 2 gün süren ''Okullar arası Kayak Türkiye Şampiyonası'' sona erdi.

2017.02.22 17:43 - Son Güncellenme: 2017.02.22 17:44 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Uludağ'daki Okullararası Kayak Türkiye Şampiyonası sona erdi

Yarışmalarda, 22 ilden 600 sporcu yer alırken, Bursa'yı temsilen yaklaşık 40 sporcu katıldı.

Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ve Türkiye Kayak Federasyonu işbirliğiyle düzenlenen Okul Sporları Kayak Türkiye Birinciliği Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) kayak yarışmaları birbirinden ilginç görüntülere sahne oldu.

Alp disiplini, kayaklı koşu ve snowboard yarışmaları da düzenlendi.

Yarışmaların sonunda dereceye giren sporcular bugün düzenlenen törenle, kupalarını ve madalyalarını Bursa Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Süleyman Şahin ile organizasyona emek veren diğer usta kayakçı ve antrenörlerin elinden aldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.02.22 17:43 - Son Güncellenme: 2017.02.22 17:44 - HABER MERKEZİ
A