Bursa Uludağ'daki kayıplar tabela sayesinde bulundu

Bursa Uludağ'daki kayıplar tabela sayesinde bulundu

Bursa Uludağ'da kaybolan iki kişi jandarma tarafından ağaçlara asılı olan tabelalar sayesinde bulundu. 

2016.04.07 16:55 - Son Güncellenme: 2016.04.07 17:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Uludağ'daki kayıplar tabela sayesinde bulundu
07:18 Bursa'da nefes kesen mağaradan yaralı kurtarma tatbikatı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da nefes kesen mağaradan yaralı kurtarma tatbikatı

Uludağ Çobankaya mevkisinde dün yürüyüş yapan 18 yaşındaki Ö.F.B. ile 16 yaşındaki F.A. yürüyüş sonrası dönmek istedi. Ancak havanın kararmasıyla birlikte yönlerini kaybeden iki kişi Bursa İl Jandarma Komutanlığını arayarak kayıp olduklarını söyledi. Bunun üzerine Uludağ Jandarma Arama Kurtarma (JAK) Timi yer tespiti için daha önceden ağaçlara koyduğu tabelalardan yararlandı. Kaybolan kişilerin bulundukları yerdeki tabelayı bildirmesi üzerine yer tespit eden Jandarma Arama ve Kurtarma ekipleri, yönlerini kaybeden Ö.F.B. ile F.A.'ya 1 saat sonra Kaynana Çukuru mevkiinde K10 tabelası yanında ulaştı.

Çekirge Devlet Hastanesine kaldırılan iki arkadaş ifadeleri alındıktan sonra serbest bırakıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.04.07 16:55 - Son Güncellenme: 2016.04.07 17:10 - HABER MERKEZİ
A