Bursa Uludağ'da aç kalan ayılar çöpte yiyecek aradı

Bursa Uludağ'da aç kalan ayılar çöpte yiyecek aradı

ULUDAĞ ormanlarında yaşayan ayılar, yiyecek bulmakta güçlük çekip aç kalınca günübirlikçilerin ve et- mangal restoranlarının atıklarının bulunduğu çöp konteynerlerini devirip yiyecek aradı. 

2016.03.07 12:51 - Son Güncellenme: 2016.03.07 12:55 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Uludağ'da aç kalan ayılar çöpte yiyecek aradı
01:05 Bursa Uludağ'da ayılar yine yerleşim bölgesine indi!

İLGİLİ VİDEO

Bursa Uludağ'da ayılar yine yerleşim bölgesine indi!

01:22 Aç kalan ayılar şehre indi

İLGİLİ VİDEO

Aç kalan ayılar şehre indi

Olay, Oteller Bölgesi'ne iki kilometre uzaklıktaki Çobankaya Mevkisi'nde meydana geldi.



Anne ayı ve iki yavrusu, et-mangal restoranları ve günübirlikçilerin piknik sonrası atıklarının konulduğu Osmangazi Belediyesi'ne ait çöp konteynerlerini devirip yiyecek aradı.



estoranlardan 25 metre kadar uzakta ve binaların ışıklarının yanmasına rağmen konteynerleri devirerek atıklarla beslenen ayılar, daha sonra yine ormanlık alana döndü.



Ayıların çöplerde yiyecek araması, olayı görenler tarafından cep telefonuyla görüntülendi. 


 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.07 12:51 - Son Güncellenme: 2016.03.07 12:55 - HABER MERKEZİ
A