Bursa Uludağ'da aç kalan ayılar çöpte yiyecek aradı
ULUDAĞ ormanlarında yaşayan ayılar, yiyecek bulmakta güçlük çekip aç kalınca günübirlikçilerin ve et- mangal restoranlarının atıklarının bulunduğu çöp konteynerlerini devirip yiyecek aradı.
2016.03.07 12:51 - Son Güncellenme: 2016.03.07 12:55 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa Uludağ'da ayılar yine yerleşim bölgesine indi!
İLGİLİ VİDEO
Aç kalan ayılar şehre indi
Olay, Oteller Bölgesi'ne iki kilometre uzaklıktaki Çobankaya Mevkisi'nde meydana geldi.

Anne ayı ve iki yavrusu, et-mangal restoranları ve günübirlikçilerin piknik sonrası atıklarının konulduğu Osmangazi Belediyesi'ne ait çöp konteynerlerini devirip yiyecek aradı.

estoranlardan 25 metre kadar uzakta ve binaların ışıklarının yanmasına rağmen konteynerleri devirerek atıklarla beslenen ayılar, daha sonra yine ormanlık alana döndü.

Ayıların çöplerde yiyecek araması, olayı görenler tarafından cep telefonuyla görüntülendi.