Bursa TOGG fabrikasında eylem başladı

Bursa TOGG fabrikasında eylem başladı

Bursa'nın Gemlik ilçesinde bulunan Togg fabrikasında çalışan taşeron işçiler 2 aydır maaşlarını alamadıklarını belirterek iş bırakma eylemi yaptı.

2023.08.03 21:59 - Son Güncellenme: 2023.08.03 22:05 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa TOGG fabrikasında eylem başladı
00:29 Bursa TOGG fabrikasında eylem başladı

İLGİLİ VİDEO

Bursa TOGG fabrikasında eylem başladı

OdaTv'nin haberine göre TOGG'un Bursa'nın Gemlik ilçesindeki fabrika şantiyesinde yüklenici Yapı Merkezi firmasının teşeronu Anel Elektrik ve Sinay Enerji bünyesinde çalışan İnşaat ve Yapı İşleri Sendikası üyesi işçiler, ücretlerini iki aydır almadıklarını belirterek iş bıraktı.

"ÖDENMEYEN ÜCRETLERİMİZ İÇİN GREVE ÇIKIYORUZ"

Şantiye bahçesinde toplanan işçiler, yaptıkları basın açıklamasında şunları kaydetti:

"TOGG fabrikasının şantiyesinde çalışan işçiler olarak, yüklenici firma Yapı Merkezi taşeron firmaları Amel Elektrik ve Sineği Enerji binasında çalışan inşaat işçileriyiz.

Ödenmeyen ücretlerimiz için bugünden itibaren greve çıkıyoruz. Ücretlerimiz ödenene kadar greve devam edeceğiz. İki aydır ödenmeyen ücretlerimizin ödenmesini istiyoruz."

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.08.03 21:59 - Son Güncellenme: 2023.08.03 22:05 - HABER MERKEZİ
A