"Bursa şehri Türk futbolunu yönlendirecek potansiyele sahip"
BURSASPOR Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Beşiktaş galibiyetini değerlendirdi.
2013.04.08 22:45 - Son Güncellenme: 2013.04.08 23:26 - Spor - HABER MERKEZİ
Karaman maç sonrası şunları söyledi: "Öncelikle futbolcu arkadaşlarıma, taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz. 90 dakika sonunda hak ettiğimiz skoru aldık. Aslında bu skoru geçen hafta da alabilirdik. Çok iyi kombinasyon, çok iyi oyun, ama eksik olan tek şey gol ve şanssızlıktı. Maçın ikinci dakikasına baktığımızda Bursaspor takımı ikinci kornerini atıyordu. Çok şey var, fakat bunu hafta içi basın toplantısı yapıp değişik konularda mesaj vereceğim. Bursaspor gerçekten sadece bugün sahada mücadele eden A takımı değil, bunun dışında Türkiye'de, Avrupa'da tüm kategorilerde başarılı sonuçlar alıp geleceğin yıldızlarını çıkaracak kapasiteye sahip. Bunun için çok çalışmak gerekiyor. Geleceğin planlamasını yapıyoruz. Türkiye'de futbolda baskı var. Kasımpaşa maçını kaybettikten sonra bu takım Avrupa'ya gidecek dedim. Özellikle yerel medyamız köşe yazılarında farklı görüşleri vardı. Bugün sahaya çıkmadan önce Kasımpaşa maçını nasıl oynadıysanız aynısını oynayın dedik. Bugün bunu yaptık. Tüm oyuncularımı kutluyorum. Bursaspor taraftarlarının ve camianın bu projeye destek vermeleri gerekiyor. Bursa şehri Türk futbolunu yönlendirip, bir oyun anlayışı olduğunu ortaya koyacak potansiyele sahip."
FATİH HOCA ÖZELEŞTİRİ YAPIYORDUR
Hakemlerle yapılan diyaloglarla ilgili yöneltilen soruyu cevaplayan Karaman, "Benim şahsi kanaatim iyi niyet önemli. Orta hakemler, dördüncü hakemler önemli. Tüm hakemlerle uyum içerisinde devam etmeye çalışıyorum. Fatih hoca Türkiye'nin önemli teknik adamı. Mutlaka o da olaylardan sonra kendi kendine özeleştiri yapıyordur. Bizim bu konuyu meslektaş olarak burada büyütmeyi doğru bulmuyorum. Kendime göre modelim var. Karşılıklı empatiyle pozitif hale dönüşebiliyor. Bir taraftarın gücünü arkasına alıp hakemin doğru ya da yanlış verdiği kararı teknik adam kendi lehinde kullanabilir. Bir insanı etki altına almaya çalışırsanız içeriye girdiğiniz zaman hata mı yaptım diyebilirsiniz" yanıtını verdi.