Bursa Osmangazili raketlerden çifte başarı

Bursa Osmangazili raketlerden çifte başarı

Osmangazi Belediyespor Tenis Takımı sporcularından Zehra Tunçbilek ve Ezgi Arpak, 12 Yaş Hafta Sonu Turnuvası'nda altın madalyanın sahibi oldu.

2019.10.16 13:17 - Son Güncellenme: 2019.10.16 13:17 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazili raketlerden çifte başarı

Türkiye Tenis Federasyonu (TTF) tarafından Kocaeli'de düzenlenen 12 Yaş Hafta Sonu Turnuvası'na çeşitli illerden toplam 63 sporcu katıldı.

Osmangazi Belediyespor'un genç raketleri Zehra Tunçbilek ile Ezgi Arpak, rakipleri karşısında üstün performans sergileyerek birincilik kürsüsüne çıktı. Altın madalya kazanmanın mutluluğunu yaşayan Osmangazili sporcular, başarılarını sürdürerek Bursa ve Osmangazi'yi en iyi şekilde temsil edeceklerini söyledi.

Genç sporcuları başarılarından dolayı kutlayan Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar da, spora yaptıkları alt yapının meyvelerini aldıklarını belirtti.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.10.16 13:17 - Son Güncellenme: 2019.10.16 13:17 - HABER MERKEZİ
A