Bursa Osmangazili kadınlar yemekte buluştu

Bursa Osmangazili kadınlar yemekte buluştu

Bursa Osmangazi Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününde kadın meclis üyeleri, muhtarlar ve belediyede görev yapan kadın personele yemek verdi.

2016.03.08 17:39 - Son Güncellenme: 2016.03.08 17:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazili kadınlar yemekte buluştu

Osmangazi Belediyesi Değirmen Park ve Sosyal Tesisi'nde düzenlenen yemeğe Osmangazi Belediyesi Kadın Meclisi üyeleri, ilçedeki kadın muhtarlar ve belediyede görev yapan kadın personel katıldı.

Belediye Başkan Yardımcısı Halil Döner, bütün kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutlayarak, "Kadınlar Günü'nü sadece senede bir gün kutlamak yetmez. Ülkemizde, her alanda başarılı çalışmalar yapan kadınlarımızın sayısının artması iftihar kaynağımızdır" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.08 17:39 - Son Güncellenme: 2016.03.08 17:39 - HABER MERKEZİ
A