Bursa Osmangazili engelli tenisçiden büyük başarı

Bursa Osmangazili engelli tenisçiden büyük başarı

İşitme Engelliler Tenis Türkiye Şampiyonası'nda Bursa Osmangazi Belediyespor sporcusu Emir Vatansever şampiyon olarak milli takıma seçildi.

2017.02.02 14:47 - Son Güncellenme: 2017.02.02 14:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazili engelli tenisçiden büyük başarı

Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu  tarafından düzenlenen ''İşitme Engelliler Türkiye Tenis Şampiyonası'' İzmir'in Karşıyaka ilçesinde yapıldı. 28-29 Ocak 2017 tarihleri arasında Karşıyaka Zübeyde Hanım Tenis Eğitim Merkezi'nde gerçekleşen şampiyonada 24 tenisçi rekabet etti.  Ankara, Antalya, Bursa, Muğla, Malatya, Samsun, İzmir, İstanbul, Fethiye, Osmaniye'den gelen sporcular, Tek Erkekler-Tek Bayanlar, Çift Erkekler-Çift Bayanlar, Karışık Çiftler, Tek Küçük Erkekler kategorilerinde  korta çıktı.

Şampiyonada mücadele eden Osmangazi Belediyespor Kort Tenis Takımı'ndan Emir Vatansever, küçük tek erkeklerde Türkiye Şampiyonu olarak milli takıma girmeye hak kazandı. Şampiyona sonucunda milli takım kampına alınan sporcular, Samsun'da düzenlenecek İşitme Engelliler Olimpiyatları'na (Deaflympics 2017) hazırlanacak.  

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.02.02 14:47 - Son Güncellenme: 2017.02.02 14:47 - HABER MERKEZİ
A