Bursa Osmangazili atletlerden çifte başarı

Bursa Osmangazili atletlerden çifte başarı

Bursa Osmangazi Belediyespor Atletizm Takımı sporcuları, Turkcell Büyük Bayanlar Salon Atletizm Şampiyonası'nın ilk gününde 2 madalya kazandı.

2017.02.10 15:50 - Son Güncellenme: 2017.02.10 15:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazili atletlerden çifte başarı

İstanbul Aslı Çakır Alptekin Atletizm Salonu'nda düzenlenen Turkcell Büyük Bayanlar Salon Atletizm Şampiyonası başladı. İki gün sürecek olan şampiyonaya Türkiye genelinden toplam 230 sporcu katıldı. Şampiyonanın ilk gününde piste çıkan Osmangazi Belediyespor Atletizm Takımı sporcusu Nurdan Boz, 60 metre yarışlarında Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazandı. Osmangazi Belediyespor'un bir diğer başarılı atleti Dilan Erdemir ise sırıkla yüksek atlamada Türkiye ikinciliğini elde etti.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, önemli bir başarıya imza atan Nurdan Boz ve Dilan Erdemir'i tebrik ederek başarılarının devamını diledi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.02.10 15:50 - Son Güncellenme: 2017.02.10 15:50 - HABER MERKEZİ
A