Bursa Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Fatma Çil Yılmaz oldu
Bursa Osmangazi Kent Konseyi'nin 22. seçimli Olağan Genel Kurulu gerçekleştirildi. Osmangazi Kent Konseyi Başkanlığı'na Fatma Çil Yılmaz seçildi.
2024.07.18 19:51 - Son Güncellenme: 2024.07.18 22:00 - Bursa Bölge - MAHMUT VURAL
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
Bursa Osmangazi Kent Konseyi'nin 22. seçimli Olağan Genel Kurulu Ördekli Kültür Merkezi'nde düzenlendi.
Yapılan Genel Kurula Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursa Kent Konseyi Başkanı Ertuğrul Ertuğrul Aksoy, mevcut Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Rıdvan Güler ve çok sayıda üye katıldı.
152 delegeden 103'ü Genel Kurula katılım sağladı.
Yapılan Genel Kurulda Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Fatma Çil Yılmaz oldu.

Osmangazi Kent Konseyi Başkan Adayı Fatma Çil Yılmaz'ın konuşmasından satır başları şöyle;
Profesyonel kariyerim ve sivil toplum deneyimlerim boyunca edindiğim bilgi birikimi ve tecrübelerimi, sevgili Osmangazi'mizin daha parlak bir geleceğe kavuşması için seferber etmeye hazırım. Vizyonum, Osmangazi'yi herkesin sesini duyurabildiği, fikirlerini özgürce paylaşabildiği ve karar alma süreçlerine aktif katılım sağlayabildiği bir kent haline getirmektir. Bu bağlamda, öncelikli hedeflerim şunlardır:
1. Katılımcı Demokrasi: Toplumumuzun her kesimini kucaklayan, özellikle kadınların, gençlerin ve dezavantajlı grupların temsilini güçlendiren bir Kent Konseyi oluşturmak.
2. Çevre ve Sürdürülebilirlik: İlçemizin doğal güzelliklerini korumak, yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımını teşvik etmek, geri dönüşüm projelerini yaygınlaştırmak ve yeşil alanları artırmak.
3. Sağlık ve Eğitimde İnovasyon: Daha kapsamlı ve erişilebilir sağlık hizmetleri sunmak, eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak ve gençlerimizi geleceğe en iyi şekilde hazırlamak için yenilikçi projeler geliştirmek.
4. Ekonomik Kalkınma: İlçemizin ekonomik potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için yerel işletmeleri desteklemek, girişimciliği teşvik etmek ve istihdam olanaklarını artırmak.
5. Kültürel Miras ve Turizm: Osmangazi'nin zengin tarihî ve kültürel mirasını korumak, tanıtmak ve sürdürülebilir turizm stratejileri geliştirmek.
"VAR GÜCÜMLLE ÇALIŞACAĞIMA SÖZ VERİYORUM"
Sizlerin desteğiyle, bu hedefleri gerçekleştirmek ve Osmangazi'yi sadece Bursa'nın değil, Türkiye'nin örnek ilçelerinden biri haline getirmek için var gücümle çalışacağıma söz veriyorum.
"OSMANGAZİ'NİN GELECEĞİNİ BİRLİKTE İNŞAA EDECEĞİZ"
Bugün, sizlerin huzurunda adaylığımı açıklamanın gururunu yaşıyorum. İnanıyorum ki, el ele vererek Osmangazi'nin geleceğini birlikte inşa edeceğiz. Bu yolculukta, her birinizin desteği ve katkısı paha biçilmez olacaktır.
"OSMANGAZİ'NİN POTANSİYELİNİ BİRLİKTE KEŞFEDELİM"
Gelin, Osmangazi'nin potansiyelini birlikte keşfedelim ve gerçekleştirelim.

