Bursa Osmangazi'de su kesintisi yapılacak!
BUSKİ tarafından yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle Osmangazi İlçesi'nde 15 Şubat - 3 Mart tarihleri arasında zaman zaman su kesintisi uygulanacak.
2017.02.14 15:05 - Son Güncellenme: 2017.02.14 15:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
01:59
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da foseptikler hala barajlara akıyor!
BUSKİ Genel Müdürlüğü yetkililerinin açıklamasına göre; yapılacak çalışmalar nedeniyle Osmangazi İlçesi Geçit Mahallesi ve civarında 15 Şubat Çarşamba günü (YARIN) ile 3 Mart Cuma tarihlerinde, 08.00 ile 18.00 saatleri arasında zaman zaman su kesintisi yapılacağı belirtildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda, şebekeye su belirtilen zamandan daha önce verilebileceğinden, vatandaşlardan tedbirli olmaları istendi.