Bursa Osmangazi'de su kesintisi yapılacak!

Bursa Osmangazi'de su kesintisi yapılacak!

BUSKİ tarafından yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle Osmangazi İlçesi'nde 15 Şubat - 3 Mart tarihleri arasında zaman zaman su kesintisi uygulanacak.

2017.02.14 15:05 - Son Güncellenme: 2017.02.14 15:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazi'de su kesintisi yapılacak!
01:59 Bursa'da foseptikler hala barajlara akıyor!

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da foseptikler hala barajlara akıyor!

BUSKİ Genel Müdürlüğü yetkililerinin açıklamasına göre; yapılacak çalışmalar nedeniyle Osmangazi İlçesi Geçit Mahallesi ve civarında 15 Şubat Çarşamba günü (YARIN) ile 3 Mart Cuma tarihlerinde, 08.00 ile 18.00 saatleri arasında zaman zaman su kesintisi yapılacağı belirtildi.

Çalışmaların erken tamamlanması durumunda, şebekeye su belirtilen zamandan daha önce verilebileceğinden, vatandaşlardan tedbirli olmaları istendi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.02.14 15:05 - Son Güncellenme: 2017.02.14 15:06 - HABER MERKEZİ
A