Bursa Osmangazi'de su kesintisi yapılacak!
BUSKİ Genel Müdürlüğü İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Osmangazi İlçesi Bağlarbaşı Mahallesi'nde 22.02.2016 ve 24.02.2016 tarihleri arasında (üç gün) 08:00-17:00 saatleri arasında su kesintisi uygulanacak.
2016.02.19 10:49 - Son Güncellenme: 2016.02.19 10:58 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da şebeke suyu skandalı!
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da foseptikler hala barajlara akıyor!
İLGİLİ VİDEO
"BUSKİ bizi kandırdı, paramızı geri istiyoruz!"
Bursa'da BUSKİ'nin su kesintileri hız kesmiyor!
Son olarak BUSKİ tarafından Osmangazi ilçesinde su kesintisi uygulanacak!
İŞTE BUSKİ'DEN YAPILAN SU KESİNTİSİ AÇIKLAMASI!
"BUSKİ Genel Müdürlüğümüz İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Osmangazi İlçesi Bağlarbaşı Mahallesi'nde 22.02.2016 ve 24.02.2016 tarihleri arasında (üç gün) 08:00-17:00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır.
Çalışmanın erken tamamlanması durumunda, şebekeye su belirtilen zamandan daha önce verilebilecektir.
Tedbirli olunması rica olunur."