Bursa Osmangazi'de su kesintisi
BUSKİ Genel Müdürlüğü tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Osmangazi İlçesi'nde 3 Eylül Pazartesi günü su kesintisi yapılacağı belirtildi.
2018.08.31 14:50 - Son Güncellenme: 2018.08.31 15:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
03:14
İLGİLİ VİDEO
Bursa'nın barajları doldu
Açıklamada, "BUSKİ Genel Müdürlüğü'nün çalışmaları kapsamında Osmangazi İlçesi Panayır Mahallesi 3. Pınar Cadde'nin doğusunda kalan kısım ve civarında, 3 Eylül Pazartesi günü, 08.00 ile 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır." denildi.