Bursa Osmangazi'de kaçağa geçit yok

Bursa Osmangazi'de kaçağa geçit yok

Osmangazi Belediyesi, Geçit Mahallesi'nde kaçak olarak yapılan inşaat halindeki bir evi yıktı. 

2018.01.31 14:50 - Son Güncellenme: 2018.01.31 14:57 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazi'de kaçağa geçit yok

Geçit Mahallesi'nde Osmangazi Belediyesi'ne ait olan ve imar planlarında yeşil alan olarak gösterilen arazi üzerine kaçak olarak yapılan ev inşaatı yıkıldı.

Yapı Kontrol Müdürlüğü ekipleri tarafından kaçak olduğu belirlenip hakkında yıkım kararı alınan inşaat, iş makinesi ile yıkılarak yerle bir edildi.

Geniş güvenlik tedbirleri altında gerçekleştirilen yıkımlarda herhangi bir olumsuzluk yaşanmadı.

Belediye yetkilileri, vatandaşları ruhsatsız ve kaçak yapılaşmaya yönelmemeleri konusunda uyarırken, kaçağa asla izin vermeyeceklerini belirtti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2018.01.31 14:50 - Son Güncellenme: 2018.01.31 14:57 - HABER MERKEZİ
A