Bursa Osmangazi Belediyespor Üsküdar'a yenildi

Bursa Osmangazi Belediyespor Üsküdar'a yenildi

Bayanlar Hentbol Süper Lig 19. hafta müsabakasında Üsküdar Belediyespor, sahasında Osmangazi Belediyespor'u 37-30 yendi.

2016.02.07 21:06 - Son Güncellenme: 2016.02.07 21:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazi Belediyespor Üsküdar'a yenildi

Çamlıca Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmada rakibini mağlup eden Üsküdar Belediyespor, ligde 4. galibiyetini alarak puanını 10'a yükseltti ve haftayı 8. sırada tamamladı.Bursa temsilcisi ise 15. yenilgisini yaşayarak 8 puanda kaldı ve 12 takımlı ligde haftayı 11. sırada bitirdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.02.07 21:06 - Son Güncellenme: 2016.02.07 21:07 - HABER MERKEZİ
A