Bursa Osmangazi Belediyespor'a galibiyet yemeği

Bursa Osmangazi Belediyespor'a galibiyet yemeği

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, geçtiğimiz hafta sonu Genç Uşak Spor Kulübü'nü yenerek kritik bir galibiyete imza atan Osmangazi Belediyespor Bayan Hentbol Takımı'na yemek verdi.

2017.02.16 11:30 - Son Güncellenme: 2017.02.16 11:31 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazi Belediyespor'a galibiyet yemeği

Türkiye Kadınlar Hentbol Süper Ligi'nin 18. hafta karşılaşmasında Genç Uşak Spor Kulübü'nü konuk eden Osmangazi Belediyespor, rakibini son saniye sayısıyla 23-22 yendi. Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, elde ettikleri bu önemli galibiyet dolayısıyla Osmangazili hentbolculara yemek verdi. Değirmen Park Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen yemekte sporcular ve teknik ekip ile bir araya gelen Başkan Dündar, elde ettikleri önemli galibiyetten dolayı tüm takımı tebrik etti.

Bu haftaki galibiyeti başarıya giden yolda atılan ilk adım olarak kabul ettiklerini söyleyen Başkan Dündar, "Ligde daha çok maç var. Bu sezon inşallah ligi ilk 5 içerisinde bitireceğiz. Biz güçlü bir takımız. Şuan takımdaki arkadaşlık ortamı çok iyi. Önemli olan da takım olmayı başarabilmek. Önümüzdeki yıllarda şampiyon olacağınıza inancımız tam. Osmangazi Belediyespor'un adını tüm Türkiye'ye duyuracağız. Bu hafta Samsun'u da yenerek galibiyet serisini sürdüreceğinize inanıyoruz. Biz her zaman yanınızdayız. Sizlere düşen görev de çok çalışmak. İnanıyorsak başarırız" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.02.16 11:30 - Son Güncellenme: 2017.02.16 11:31 - HABER MERKEZİ
A