Bursa Osmangazi Belediyesinin yerli ve milli tohum çalışmaları devam ediyor
Bursa Osmangazi Belediyesinin 4 yıl önce başlatılan yerli ve milli tohum çalışmaları devam ediyor.
2023.05.03 11:52 - Son Güncellenme: 2023.05.03 11:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Osmangazi Belediyesinin 4 yıl önce başlatılan yerli ve milli tohum çalışmaları devam ediyor.
Sosyal medya paylaşımda ise;
"Osmangazi Belediyemiz tarafından 4 yıl önce başlatılan yerli ve milli tohum çalışmalarımız devam ediyor. Geliştirmiş olduğumuz tohumları fide haline getirdik. 4 Mayıs Perşembe günü saat 14.00'te ilçemizin 15 farklı meydanında hemşehrilerimize 1 milyon fidan dağıtacağız" şeklinde duyuruldu.
