Bursa Osmangazi Belediyesi iftariyelik dağıttı

Bursa Osmangazi Belediyesi iftariyelik dağıttı

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Ramazan ayının son gününde bayram alışverişine çıkan vatandaşlara iftariyelik dağıtarak, bayramlarını kutladı. 

2016.07.04 15:08 - Son Güncellenme: 2016.07.04 15:08 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazi Belediyesi iftariyelik dağıttı

Çarşı bölgesini gezerek esnafın ve vatandaşların Ramazan Bayramı'nı kutlayan Dündar, iftar saatinin yaklaşmasıyla birlikte bayram alışverişine çıkan vatandaşların oruçlarını açabilmeleri için 5 bin iftar kumanyası dağıttı. Gerçekleştirilen iftariyelik dağıtımında Mustafa Dündar ve Belediye Başkan Yardımcıları, vatandaşlara içerisinde soğuk sandviç, meyve suyu, su ve hurma olan kumanyalardan verdi.

İftariyelik dağıtımında vatandaşların bayramlarını kutlayan Dündar, "Bayram alışverişi telaşında olan vatandaşlarımızın ve esnafımızın oruçlarını açmalarında sıkıntı yaşamamaları için her yıl olduğu gibi bu yıl da iftariyelik kumanya dağıttık. Bir yandan halkımızla bayramlaşıp, bir yandan da bayram alışverişi tatlı bir telaş içindeki vatandaşlarımıza oruçlarını açabilmeleri için kumanya dağıtıyoruz. Belediye olarak her alanda halkla beraber halk için hizmet vermeye devam ediyoruz. Bu vesileyle halkımızın mübarek Ramazan Bayramı'nı kutluyorum" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.07.04 15:08 - Son Güncellenme: 2016.07.04 15:08 - HABER MERKEZİ
A