Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Dündar oyunu kullandı

Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Dündar oyunu kullandı

Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Cumhurbaşkanlığı ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri'nde oyunu kullandı.

2018.06.24 13:26 - Son Güncellenme: 2018.06.24 13:27 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Dündar oyunu kullandı

Oyunu kullanmak için eşi ve kızıyla birlikte Mihraplı Abdülkadir Can Anadolu İmam Hatip Lisesi'ne gelen Başkan Dündar, burada vatandaşlarla sohbet etti. Daha sonra oyunu kullanacağı sınıfa geçen Dündar, 1213 numaralı sandıkta oyunu kullandı. Vatandaşlık görevini yerine getirdiklerini belirten Başkan Dündar, "Demokrasi şöleni yaşıyoruz. Seçimlerin ülkemize ve milletimize hayırlı olmasını diliyorum. Vatandaşlarımız oyunu kullanarak kararını veriyor. Düşüncesini sandık başında söyleyerek yönetimi belirlemiş oluyor. Bizler, seçim döneminde yoğun çalışmalar yaptık. Vatandaşlarımızla sürekli birlikte olduk. Yaptığımız ve yapacağımız çalışmaları paylaştık. Bursa, 2 milyon 147 bin seçmeni olan bir şehir. Osmangazi de 631 bin seçmeniyle belirleyici bir noktada. Buradan çıkacak sonuç büyük ölçüde Bursa'nın sonucunu yansıtmış olacak. İnşallah, ülkemiz için hayırlı sonuçlar ortaya çıkar" dedi.

Başkan Dündar, oyunu kullanmaya gelen vatandaşlarla hatıra fotoğrafı çektirdi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2018.06.24 13:26 - Son Güncellenme: 2018.06.24 13:27 - HABER MERKEZİ
A