Bursa Orhangazililer mavi tura çıktı

Bursa Orhangazililer mavi tura çıktı

Orhangazi Belediyesi'nin düzenlediği "Mavi Tur" büyük ilgi gördü.

2015.08.19 15:41 - Son Güncellenme: 2015.08.19 15:41 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Orhangazililer mavi tura çıktı

"Ak Masa"lara müracaat ederek tura katılmak isteyen yaklaşık 500 kişi için Cumhuriyet Alanı'ndan otobüsler kaldırıldı. Araçlarla Mudanya sahiline giden Orhangazililer buradan gemiye bindi.

Tura katılanlara kahvaltı ve öğle yemeği ikram edildi. Tura katılanların ilk durağı ise Armutlu sahili oldu. Burada bir saat mola verildi. Orhangazililer hem Armutlu'yu gezdi, hem de denize girdi.

İkinci mola ise Fıstıklı'da verildi. Sahilde denize giren ve Fıstıklı'yı gezen Orhangazililerin son durağı ise Kumla sahili oldu.

Gemi gezisi yaklaşık 7 saat sürdü. Hem gezen, hem de denize giren Orhangazililer keyifli bir gün geçirdi.

Mavi Tur, başladığı nokta olan Mudanya'da tamamlandı.

Geziye katılanlar, belediye tarafından tahsis edilen otobüslerle Orhangazi'ye döndü.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.19 15:41 - Son Güncellenme: 2015.08.19 15:41 - HABER MERKEZİ
A