Bursa Orhangazi Devlet Hastanesi'nde doktor eksiği tamamlanıyor

Bursa Orhangazi Devlet Hastanesi'nde doktor eksiği tamamlanıyor

Orhangazi Devlet Hastanesine 106. Dönem Devlet Hizmet Yükümlülüğü kurasında 21 Pratisyen, 1 Radyoloji Uzmanı ataması gerçekleşti. Ataması yapılan uzmanların Eylül ayı içinde hasta kabulüne başlaması bekleniyor.

2022.09.02 10:48 - Son Güncellenme: 2022.09.02 11:11 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Orhangazi Devlet Hastanesi'nde doktor eksiği tamamlanıyor

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

AK Parti Orhangazi ilçe başkanı Gökhan Ulusu ve Belediye Başkanı Bekir Aydın'ın milletvekilleri ile birlikte geçtiğimiz aylarda yaptıkları Ankara ziyaretinde, Orhangazi Devlet Hastanesinde ihtiyaç duyulan branşlardaki doktor eksikliğinin burada sağlık bakanlığına iletilmesinin ardından yapılan 106. Dönem Devlet Hizmet Yükümlülüğü kurası ile Orhangazi'ye 21 Pratisyen, 1 Rasyoloji Uzmanı ataması gerçekleşti. Ataması yapılan hekimlerin ise Eylül ayı içinde görevlerine başlaması bekleniyor.

AK Parti Orhangazi ilçe başkanı Gökhan Ulusu ise yapılan doktor atamalarına ilişkin yaptığı açıklamada;

106. Dönem Devlet Hizmet Yükümlülüğü kurasında Orhangazi'mize 21 Pratisyen, 1 Rasyoloji Uzmanı ataması planlanmıştır.Eylül ayında kıymetli Hekimlerimiz görevlerine başlayacaklar. Orhangazi'mize hayırlı olsun. Sağlık Bakanımız Sayın Fahrettin Koca'ya, İl Başkanımız Sn. Davut Gürkan'a, Milletvekillerimiz Sn. Mustafa Esgin ve Sn. Zafer Işık'a hemşehrilerimiz adına teşekkür ediyorum" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.09.02 10:48 - Son Güncellenme: 2022.09.02 11:11 - HABER MERKEZİ
A