Bursa Orhangazi'de yaralı halde bulunan leylek, tedavi altına alındı
Orhangazi İznik yolunda vatandaşlar tarafından bulunan yaralı halde bulunan leylek Orhangazi Belediye Veteriner İşleri Müdürlüğü tarafından tedavi altına alındı.
2023.05.04 16:27 - Son Güncellenme: 2023.05.04 16:39 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Orhangazi İznik yolu üzerinde bir alanda yaralı bir Leyleğin olduğunu gören vatandaşlar durumu Orhangazi Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğüne bildirdi.

Kısa sürede bölgeye gelen ekipler tarafından yapılan incelemede Leyleğin bir kanadının kırık olduğu tespit edildi.

Yaralı leylek daha sonra veteriner işleri müdürlüğüne bağlı ekiplerce Orhangazi Belediyesi Geçici Hayvan Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi'ne götürüldü. Burada gerekli tedavisi yapılan leylek, Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü yetkililerine teslim edildi.