Bursa Orhangazi'de Protokol bayramlaştı
Bursa Orhangazi'de ilçe protokolü, Ramazan bayramı nedeniyle Öğretmenevinde gerçekleşen bayramlaşma programında bir araya geldi.
2023.04.21 12:49 - Son Güncellenme: 2023.04.21 13:08 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Yoğun bir katılımın olduğu bayramlaşma programına Orhangazi Kaymakamı Süleyman Özçakıcı, Belediye başkanı Bekir Aydın, Cumhuriyet Başsavcısı,Emniyet Müdürü, Jandarma Komutanı, Askerlik Şube Başkanı, Siyasi Partilerin ilçe başkanları ve yöneticileri, Muhtarlar, dernek ve stk'ların başkan ve yöneticileri katıldı.

Programda, Kaymakam Özçakıcı, Belediye Başkanı Bekir Aydın ve siyasi partilerin ilçe başkanları, yaptıkları konuşmalarda katılımcıların ve Orhangazi'nin bayramlarını kutlarken, yapılan konuşmalarda birlik ve beraberliğe vurgu yapıdı.








