Bursa Orhangazi'de meclis üyeleri ile buluşma

Bursa Orhangazi'de meclis üyeleri ile buluşma

Bursa Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, eski meclis üyeleriyle bir araya geldi. Mahalli idareciler, siyaset ve sivil toplumun tecrübeli isimleriyle sık sık istişarelerde bulunan Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, uzun yıllar yürüttüğü AK Parti ilçe başkanlığı görevindeyken 2004-2009 döneminde Belediye Meclisi'nde görev alan AK Partili isimlerle buluştu.

2015.08.20 13:09 - Son Güncellenme: 2015.08.20 13:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Orhangazi'de meclis üyeleri ile buluşma

Çağlayan, eski dostlarıyla Kasap Sadık'ta bir araya geldi. Toplantıya katılanlar akşam yemeğinden sonra Orhangazi'nin meseleleri hakkında istişarede bulundu. Çağlayan, bir kısmı bu dönemki Orhangazi Belediye Meclisi'nde de görev alan eski üyelerle sohbet etti. Çağlayan, arkadaşlarının fikir ve tekliflerini de dinledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.20 13:09 - Son Güncellenme: 2015.08.20 13:10 - HABER MERKEZİ
A