Bursa Orhangazi'de kaymakamlık lojmanı yıkılıyor 

Bursa Orhangazi'de kaymakamlık lojmanı yıkılıyor 

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde eski kaymakamlık lojmanı yıkılıyor. 

2016.03.24 16:11 - Son Güncellenme: 2016.03.24 16:12 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Orhangazi'de kaymakamlık lojmanı yıkılıyor 

Orhangazi Belediyesi tarafından Orkent bölgesinde yeni kaymakamlık lojmanı inşa edilmesinin ardından eski lojmanın yıkımına başlandı. 50 yıllık eski kaymakamlık lojmanının yıkımına Orhangazi Belediyesi ekipleri tarafından başlandı. Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, kepçenin operatör koltuğuna oturarak bir süre yıkım yaptı.

Çağlayan, eski kaymakamlık lojmanının yıkımından sonra ana yoldan şehir merkezine giren yolda genişletme çalışması yapacaklarını belirterek, "Yıkımın ardından bölgeye dolgu yapıp yolu genişleteceğiz. Yol çift şeritli olacak. Eski kaymakamlık lojmanından kalan bölüm ise parka dahil edilecek" dedi.

Çağlayan, yürüyüş yolundaki parkın yenilenerek modern bir hale getirileceğini sözlerine ekledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.24 16:11 - Son Güncellenme: 2016.03.24 16:12 - HABER MERKEZİ
A