Bursa Orhangazi'de Gaziler Günü dualar ile kutlandı
19 Eylül Gaziler Günü Anma programı kapsamında Orhangazi'de geniş bir katılım ile resmi tören düzenlendi.
2022.09.19 14:13 - Son Güncellenme: 2022.09.19 14:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Orhangazi'de 19 Eylül Gaziler günü nedeniyle anma etkinlikleri düzenlendi.

Cumhuriyet alanında yapılan ve Kaymakamlık, Gaziler Derneği, Muharip Gaziler Derneği, Orhangazi Belediyesi çelenklerinin sunulduğu anma törenine ilçe kaymakamı Süleyman Özçakıcı, Orhangazili Gazilerimiz Belediye Başkanı Bekir Aydın, Cumhuriyet Başsavcısı Muammer Çoban, İlçe Emniyet Müdürü Erol Yavuz, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Cafer Özkan, siyasi partilerin ilçe başkanlar, STK temsilci yöneticileri ile vatandaşlar katıldı.

Çelenk sunma töreninin ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile devam eden program günün anlam ve önemini belirten konuşmaların yapılmasının ardından şehitler ve gaziler için yapılan dualar ile sona erdi.



