Bursa Orhangazi'de Başkan Çağlayan vatandaşlarla buluştu

Bursa Orhangazi'de Başkan Çağlayan vatandaşlarla buluştu

Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, sabah namazında cami cemaati ile kahvaltıda bir araya geldi.

2016.02.05 10:30 - Son Güncellenme: 2016.02.05 10:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Orhangazi'de Başkan Çağlayan vatandaşlarla buluştu

Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, meclis üyeleri, AK Parti Orhangazi teşkilat ve vatandaşlar sabah namazında Gazi Orhanbey Cami'nde bir araya geldi.

Namaz sonrasında Orhangazi Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından cemaate simit, çay, peynir ve zeytin ikramı yapıldı.

Başkan Çağlayan, sabah namazının ardından bir araya geldi vatandaşlarla sohbet etti. Çağlayan daha sonra Muradiye Cami önündeki çay ocağına geçerek buradaki vatandaşlarında sıkıntılarını dinledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.02.05 10:30 - Son Güncellenme: 2016.02.05 10:30 - HABER MERKEZİ
A