Bursa Orhaneli'de işçi eylemi

Bursa Orhaneli'de işçi eylemi

Yaklaşık 3 aydır maaşlarını alamayan işçilerin eylemine sahne olan Şetat Krom Madencilik'te devreye giren Bursa Orhaneli Belediye Başkanı İrfan Tatlıoğlu, çalışanların yüreğine su serpen müjdeyi bizzat olay yerine giderek açıkladı.

2016.02.02 16:08 - Son Güncellenme: 2016.02.02 16:08 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Orhaneli'de işçi eylemi

Orhaneli'de yaklaşık 500 kişinin çalıştığı Şetat Krom Madencilik'te İşletme sahibi Şehmuz Tatlıcı'nın vefatının ardından  meydana gelen sıkıntılar çalışanları mağdur etti.

Yaklaşık 3 aydır maaşlarını alamadıkları için işletme önünde eylem yapan işçileri ziyaret eden Orhaneli Belediye Başkanı İrfan Tatlıoğlu, firma yetkilileri ile görüşmelerinin sonucunu çalışanlarla paylaştı. Kendisinin işçilerinin yanında olduğunu ifade eden Tatlıoğlu, yaşanan mağduriyetleri giderme noktasında elinden geleni yapacaklarını kaydetti. Alacaklarının 05 Şubat, 12 Şubat ve 19 Şubat tarihlerinde ödeneceği müjdesini veren Tatlıoğlu konunun takipçisi olacağını beyan etti. Ayrıca elektrik ve su borçlarından dolayı mağduriyet yaşayan işçilerin durumu için gerekli mercilerle temasta olduklarını dile getiren Tatlıoğlu, konunun tatlıya bağlanmasından duyduğu memnuniyetin altını çizdi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.02.02 16:08 - Son Güncellenme: 2016.02.02 16:08 - HABER MERKEZİ
A