Bursa Noter Odası'nda genel kurul
Bursa Noter Odası'nın seçim öncesi genel kurulu gerçekleştirildi.
2024.04.27 20:17 - Son Güncellenme: 2024.04.27 20:18 - Bursa Bölge - MERVE DENİZ EKİCİ
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Bursa Noter Odası seçime gidiyor. Pazar günü yapılacak olan seçim öncesi BAOB Oditoryum Salonu'nda 53. Genel Kurulu gerçekleştirildi. Gerçekleşecek olan seçime tek liste tek aday girilmesine karar verildi. Mevcut başkan Muhsin Yaprak tek aday olarak seçime gidecek.

PLAKET TAKDİM EDİLDİ
Meslekte 25. yılını dolduran Bursa Noter Odası üyelerine plaket takdimi yapıldı.

ÜYELER DİLEK VE TEMENNİLERİNİ DİLE GETİRDİ
Bursa Noter Odası 53. Genel Kurulu'nda söz alan üyeler konuşmalarını gerçekleştirdi. Yönetime dilek ve temennilerini sunan üyelerden sonra mevcut başkan Muhsin Yaprak'ın tek aday olarak seçime girileceği açıklandı.

