Bursa'nın yeni hastanesine ilk kazma vuruldu

Bursa'nın yeni hastanesine ilk kazma vuruldu

Bursa'nın Yenişehir ilçesinde yıllardır beklenen yeni Devlet Hastanesi projesinde ilk kazma vuruldu.

2017.02.04 15:28 - Son Güncellenme: 2017.02.04 15:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'nın yeni hastanesine ilk kazma vuruldu

Temel inşaatını yerinde inceleyen Yenişehir Belediye Başkanı Süleyman Çelik, "İlçe halkımızın en önemli beklentisi olan bu projenin başlamasının mutluluğunu yaşıyoruz. 100. Yıl Mahallesi'ne inşa edilecek 75 yataklı hastane binası önemli bir ihtiyaca cevap verecek. Sağlıkta kalite artacak. İnşaatın önümüzdeki yıl sonbahar aylarında tamamlanması ve hasta kabulüne başlanması planlanıyor" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.02.04 15:28 - Son Güncellenme: 2017.02.04 15:38 - HABER MERKEZİ
A